ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС ЖОСПАРЫ
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
“БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУ ОРТАЛЫҒЫ” КММ
“САРЫАҒАШ МЕДРЕСЕ КОЛЛЕДЖІ” ЖМ
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасын жүзеге асыруға арналған
Педагог- психолог қызметі бойынша жылдық жұмыс жоспары
Педагогикалық кеңестің отырысында қаралды және мақұлданды
Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу ережелері
| «Кейбір заңнамалық актілерге баланың құқықтарын қорғау, білім беру, ақпарат және ақпараттандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2022 жылғы 3 мамырдағы ҚРЗ іске асыру жөніндегі шаралар туралы «ҚР ПРЕМЬЕР-МИНИСТРІНІҢ 2022 жылғы 16 шілдедегі №113-р ӨКІМІ. «Білім туралы» ҚРЗ 5-бабының 46-25) тармағы орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің (бұдан әрі – ПҚ) жұмыс тәртібін айқындайды. |
| Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетінің оқу мотивациясын, үлгерімін, шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруын, психологиялық жағдайын тұрақтандыруды, бейіндік өзін-өзі анықтауды және басқа да қолайлы жағдайларын ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Білім беру іс-әрекетіндегі қиындықтарды АНЫҚТАУ және ДИАГНОСТИКАЛАУ, кеңес беру, білім беру ортасы жағдайында психологиялық-педагогикалық қолдау және қолдау көрсету білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтардың, ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің психологиялық әл-ауқатын сақтауды және нығайтуды көздейді |
| Психологиялық қызмет — білім беру ұйымының АЛҚАЛЫ ОРГАНЫ. ҚҰРАМЫНДА — білім беру ұйымы басшысының (директорының) орынбасары, педагог-психологтар, әлеуметтік педагог. Құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі. |
| «Орта техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарыныңпедагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020жылғы 6-сәуірдегі №130 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023жылғы17-наурыздағы №68 бұйрығы Психологиялық қызметті ұйымдастырудағы қолданылатын нормативтік құжаттар Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің іске асуы мен негізгі міндеттері білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу принціптері Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министіеің м.а 2022 жылғы 25-тамыздағы №377 «Орта Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» бұйрығымен негізделеді. Баланы қорлаудың (буллинг)алдын алу тәртібі Қазақстан Республикасының желтоқсанда №31180 болып тіркелген, https://adilet. zan. kz/rus сайтында орналастырылған, Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министірінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 «Баланы жәбірлеудің (буллингтің) прафилактикасы қағидаларын бекіту туралы» бұйрығында бекітілген. |
Әрбір білім алушыны әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеумен қамтамасыз етуге қойылатын бірыңғай талаптарды АЙҚЫНДАУ:
психологиялық қызметтің бірыңғай бағыттары, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, мүшелерінің және ППҚ процесіне қатысушылардың құрамы
Білім беру процесіне қатысушылардың (білім алушылар мен тәрбиеленушілер, ата-аналар, педагогтер) психологиялық қызметіне ЖҮГІНУ ТӘРТІБІН РЕТТЕУ
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық мәдениетті АРТТЫРУ
Баланың құқықтары мен мүдделерінің САҚТАЛУЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ.
| № р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі (нысаны) | Орындалу туралы белгі | Жауаптылар | |||||||||||
| 1 | I- курс студенттері туралы мәлімет жинау (педагогикалық-психологиялық картасын дайындау) | Диагностикалық картаны толтыру | I курс студенттері | Қыркүйек 1 – аптасы | Студенттің психодиаг.қ картасы | психолог Топ жетекші | |||||||||||
| 2 | Студенттердің әлеуметтік құрамын анықтау Аз қамтылған отбасы балаларымен психологиялық жұмыс. Тұл және жартылай жетім балалар, аз қамтылған отбасы балаларын анықтау тізім жасақтау. Бес терек жобасының (әлеуметтік және отбасылық жағдайы) | сауалнама | I курс студенттері | Қыркүйек -Қазан | Мәлімет кесте түрінде | Психолог Әлеум.к педагог | |||||||||||
| 3 | Студенттердің денсаулық жағдай және оның таным процесіне әсері(Д-есебінде тұратын оқушылар тізімі) | сауалнама | I курс студенттері | Қыркүйек | Мәлімет кесте бойынша | Психолог Дәрігер | |||||||||||
| 4 | «Жасыл, Сары, Қызыл»тәуекел топтарын анықтап топтарға бөлу | I курс студенттері | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | ||||||||||||
| 5 | «Темперамент анықтау тесті» | тест | 1 курс студенттері | Қазан | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 6 | Ағаштағы адам әдістемесі | Графикалық сауалнама | 1 курс студенттері | Қазан | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 7 | «Ойынға салауатты көзқарас». Салауатты әдеттерді дамыту, уақыт пен эмоцияларды басқару, балама қызығушылықтар мен хоббиді дамыту бойынша шеберлік сабақтарын өткізу. | Арт терапиясы | 2-3 курс студенттері | Қазан | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 8 | Отбасым – менің мерейім».Ұлттық құндылықтар студенттер көзімен. Психологиялық тренинг | Сауалнама | 1-4 курс студенттері | Қазан | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 9 | «Аутодиструктивті мінез құлықты анықтау «Қатты тәртіп көрсе бала күнінде…» | Бақылау | I-4 курс студенттері | Қараша | Хаттама ДТІЖО орынбасары, кураторлар құқық қорғау органының қызметкерлерімен кездесу («алдын алу шаралары») | Психолог | |||||||||||
| 10 | «Буллинг пен кибербуллинг жайлы анықтау сауалнамасы? » | Бақылау Әңгімелесу | барлық топ студенттері | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 9 | Үлгерімі төмен студенттерді анықтау | Бақылау Әңгімелесу | барлық топ студенттері | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 10 | ТҚБ студенттер тізімін анықтау | Бақылау әдісі Кеңес беру | Барлық студенттер | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 11 | Жатақханаға қанағаттану сауалнамасы «Кел, танысайық!».Тренинг. 1 курс. | Сауалнама | Жатақханада тұратын студенттерге | Қыркүйек-Қаңтар | Анықтама | Психолог тәрбиеші | |||||||||||
| 12 | Социометрия әдісі | Сауалнама | 1 курс студенттеріне | Ақпан | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 13 | Арт терапиясы | Графикалық сурет | 3курс студенттеріне | Наурыз | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 14 | Кактус әдістемесі | Графикалық сурет | 2 курс студенттеріне | Сәуір | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| 15 | ТҚБ студенттерді бақылау | Бақылау әдісі | Тізімдегі студенттер | Мамыр | Анықтама | Психолог Пән мұғ. | |||||||||||
| 16 | Студенттердің емтихан алды қобалжуларын анықтау сауалнамасы | Тест | Емтихан тапсыратын топтар | Мамыр Маусым | Анықтама | Психолог | |||||||||||
| Психолог | |||||||||||||||||
| Түзету – дамыту жұмыстары | |||||||||||||||||
| 1 | Студенттер арасында жағымды қарым – қатынас қалыптастыру | тренинг | I курс студенттері, арнайы ескертілген топтар | Қыркүйек қазан | Хаттама | психолог | |||||||||||
| 2 | Студенттерді топқа бейімдеу «Кел,танысайық!».Тренинг1- курс. | Түсіндіру тренинг | I курс студенттері | Қыркүйек қазан | Хаттама | психолог | |||||||||||
| 3 | Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез –құлықты түзету жұмыстары | Бақылау әңгімелесу тренинг | Барлық студенттер | Жыл бойында | Анықтама | психолог | |||||||||||
| 4 | Жеке студенттер және топтар арасында конфликті жағдайларыды шешу және түзету жұмыстары | Кеңес беру Тренинг | Топ студенттері | Жыл бойында | Хаттама | психолог | |||||||||||
| Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||||
| 1 | 1-курс студенттеріне жаңа ортаға бейімделуіне көмек психологиялық қолдау | әңгімелесу | I-курс студенттері | Қыркүйек | Анықтама | психолог | |||||||||||
| 2 | « Топ ішіндегі қарым-қа. Әдептілік – әдемілік белгісі: адамгершілік негіздері». Тренинг. («алдын алу шаралары»)қарым-қатынасты анықтау. | Тренинг Әңгімелесу | Жалпы студенттерге | қыркүйек | Хаттама | психолог | |||||||||||
| 3 | Студенттер арасында әлімжеттілік тің алдын алу«Таза сессия» акциясы: 1. «Сыбайлас жемқорлықсыз болашақ».Құзырлы орган қызметкерлерімен кездесу | Кездесу сабағы» Студенттерден сауалнама алу («Саналы ұрпақ» жобасы) | Топ студенттеріне | Қараша | Хаттама | Психолог заңгер | |||||||||||
| 4 | «Есте сақтаудың тиімді жолдары» студенттерге есте сақтау қабілетін арттыру жолдарынтүсіндіру | Психологиялық графикалық жаттығулар | II-курс студенттері | Сәуір | Хаттама | психолог | |||||||||||
| 5 | Жасөспірімдер арасындағы зорлық – зомбылықтың алдын алу мақсатында түсіндіру жұмыстары | Бақылау Кеңес беру | Барлық студенттер | Наурыз (қажетінше жыл бойында өткізіледі) | Хаттама | Психолог заңгер | |||||||||||
| 6 | Ежелден ел тілегі – ер тілегі, Адал ұл ер боп туса – ел тірегі! /Б.Момышұлы/студенттердің өмірге деген құлшынысын, мақсат, ықыласын арттыру | тренинг | Барлық топ студенттеріне | Мамыр | Хаттама | психолог | |||||||||||
| 7 | Жасөспірімдер арасында тәуекел топтарының алдын алу жұмыстары | Тренинг Баяндама | Барлық студенттерге | Жылына 2 рет | Хаттама | психолог | |||||||||||
| Консультация беру | |||||||||||||||||
| 1 | «Сенім поштасы»хаттар бойынша жеке кеңестер | Кеңес беру Әңгімелесу | барлық студенттер | Жыл бойы | Қеңес беру журналы тіркеу | психолог | |||||||||||
| 2 | Психологиялық қорытындыларға сәйкес жеке кеңес | Кеңес беру | барлық студенттер | Жыл бойы | Қеңес беру журналы тіркеу | психолог | |||||||||||
| 3 | Тәрбиесі қиын студенттердің орта мен мұғалімдермен қарым-қатынасын реттеу | Кеңес беру әңгімелесу | барлық студенттер | Жыл бойы | Қеңес беру журналы тіркеу | психолог | |||||||||||
| 4 | Ата-аналармен студенттің оқу процесіндегі және тәрбие жүйесіндегі мәселелерде кеңес беру «Тәртіптің ең тамаша мектебі — отбасы». Ата-аналарға арналған жиындар | Психологиялық кеңес беру | барлық студенттер | Қыркүйек айында Жыл бойы | Қеңес беру журналы тіркеу | Психолог Әлеуметтік педагог | |||||||||||
| 5 | Суицид – тығырықтан шығар жол емес | Психологиялық әңгіме | барлық студенттер | сәуір | Қеңес беру журналы тіркеу | психолог | |||||||||||
| 6 | Үлгермеуші студенттердің сабақ үлгерімін жақсарту жұмыстары | Әңгімелесу | барлық студенттер | Жыл бойы | Қеңес беру журналы тіркеу | психолог | |||||||||||
| 7 | Девиантты іс-әрекеттегі оқушылармен жұмыс жасау, сабақ үлгерімін анықтау | Бақылау сауалнама | барлық студенттер | Жыл бойы | Қеңес беру журналы тіркеу | психолог | |||||||||||
| Ұйымдастыру әдістемелік жұмыс | |||||||||||||||||
| 1 | Жас мамандарға педагогикалық әдіс-тәсілдерді түсіндіру, үйрету | Тренинг | Жас мамандарға | қыркүйек | Хаттама | психолог | |||||||||||
| 2 | «Сабақтың түрлері» педагогикалық әдістемелік негіздер видео сабақ | Видео сабақ | Пән мұғалімдері | Қазан | Хаттама | психолог | |||||||||||
| 3 | Тәрбиеші ұстаздарға қарым-қатынас мәдениетін жаңарту (студентпен гуманитарлық қарым -қатынас ) | Тренинг Әңгімелесу Жеке кеңес | Тәрбиешілер | Қажет деп тапқан уақытта | Хаттама | психолог | |||||||||||
| 4 | «Кітап – сарқылмас рухани». Әдеби кейс («Оқуға құштар колледж» жобасы) | 1-4 курстар | Қазақ тілі маманымен | Жыл бойында 2 рет | Эссе | психолог | |||||||||||
| 5 | Тәрбиешілерге тренинг сабақ | Тренинг | Тәрбиеші апайлар | Жылына 2 рет | Хаттама | психолог | |||||||||||
| Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | |||||||||||||||||
| 1 | Педаго-психологтың айлық — апталық жұмыс есебі | Маусым | айлық -апталық есебі | психолог | |||||||||||||
| 2 | Педаго-психологтың жылдық жұмыс есебі | Маусым | жылдық жұмыс есебі | психолог | |||||||||||||
Педагог-психолог: ________________Таниркулова А.С.
