ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС ЖОСПАРЫ

                                    ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

“БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУ ОРТАЛЫҒЫ” КММ

“САРЫАҒАШ МЕДРЕСЕ КОЛЛЕДЖІ” ЖМ

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасын жүзеге асыруға арналған

Педагог- психолог қызметі бойынша жылдық жұмыс жоспары

Педагогикалық кеңестің отырысында қаралды және мақұлданды

Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу ережелері

  «Кейбір заңнамалық актілерге баланың құқықтарын қорғау, білім беру, ақпарат және ақпараттандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2022 жылғы 3 мамырдағы ҚРЗ іске асыру жөніндегі шаралар туралы «ҚР ПРЕМЬЕР-МИНИСТРІНІҢ 2022 жылғы 16 шілдедегі №113-р ӨКІМІ. «Білім туралы» ҚРЗ 5-бабының 46-25) тармағы орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің (бұдан әрі – ПҚ) жұмыс тәртібін айқындайды.
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетінің оқу мотивациясын, үлгерімін, шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруын, психологиялық жағдайын тұрақтандыруды, бейіндік өзін-өзі анықтауды және басқа да қолайлы жағдайларын ҚАЛЫПТАСТЫРУ.   Білім беру іс-әрекетіндегі қиындықтарды АНЫҚТАУ және ДИАГНОСТИКАЛАУ, кеңес беру, білім беру ортасы жағдайында психологиялық-педагогикалық қолдау және қолдау көрсету білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтардың, ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің психологиялық әл-ауқатын сақтауды және нығайтуды көздейді
Психологиялық қызмет — білім беру ұйымының АЛҚАЛЫ ОРГАНЫ. ҚҰРАМЫНДА — білім беру ұйымы басшысының (директорының) орынбасары, педагог-психологтар, әлеуметтік педагог. Құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі.
«Орта техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарыныңпедагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020жылғы 6-сәуірдегі №130 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023жылғы17-наурыздағы №68 бұйрығы             Психологиялық қызметті ұйымдастырудағы қолданылатын нормативтік құжаттар   Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің іске асуы мен негізгі міндеттері білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу принціптері Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министіеің м.а 2022 жылғы 25-тамыздағы №377 «Орта Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» бұйрығымен негізделеді.     Баланы қорлаудың (буллинг)алдын алу тәртібі Қазақстан Республикасының желтоқсанда №31180 болып тіркелген, https://adilet. zan. kz/rus сайтында орналастырылған, Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министірінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 «Баланы жәбірлеудің (буллингтің) прафилактикасы қағидаларын бекіту туралы» бұйрығында бекітілген.

Әрбір білім алушыны әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеумен қамтамасыз етуге қойылатын бірыңғай талаптарды АЙҚЫНДАУ:

психологиялық қызметтің бірыңғай бағыттары, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, мүшелерінің және ППҚ процесіне қатысушылардың құрамы

Білім беру процесіне қатысушылардың (білім алушылар мен тәрбиеленушілер, ата-аналар, педагогтер) психологиялық қызметіне ЖҮГІНУ ТӘРТІБІН РЕТТЕУ

Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық мәдениетті АРТТЫРУ

Баланың құқықтары мен мүдделерінің САҚТАЛУЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ.

р/сІс-шараларЖұмыс түрлеріНысаналы топОрындалу мерзімі (нысаны)Орындалу туралы белгіЖауаптылар
1I- курс студенттері туралы мәлімет жинау (педагогикалық-психологиялық картасын дайындау)Диагностикалық картаны толтыруI курс студенттеріҚыркүйек 1 – аптасыСтуденттің психодиаг.қ картасыпсихолог Топ жетекші
2Студенттердің әлеуметтік құрамын анықтау  Аз қамтылған отбасы балаларымен психологиялық жұмыс. Тұл және жартылай жетім балалар, аз қамтылған отбасы балаларын анықтау тізім жасақтау. Бес терек жобасының (әлеуметтік және отбасылық жағдайы)сауалнамаI курс студенттеріҚыркүйек -ҚазанМәлімет кесте түріндеПсихолог Әлеум.к педагог
3Студенттердің денсаулық жағдай және оның таным процесіне әсері(Д-есебінде тұратын оқушылар тізімі)сауалнамаI курс студенттеріҚыркүйекМәлімет кесте бойыншаПсихолог Дәрігер
4«Жасыл, Сары, Қызыл»тәуекел топтарын анықтап топтарға  бөлу I курс студенттеріҚыркүйекАнықтамаПсихолог
5«Темперамент анықтау тесті»тест1 курс студенттері  Қазан АнықтамаПсихолог
6Ағаштағы адам әдістемесіГрафикалық сауалнама1 курс студенттері  ҚазанАнықтамаПсихолог
7«Ойынға салауатты көзқарас». Салауатты әдеттерді дамыту, уақыт пен эмоцияларды басқару, балама қызығушылықтар мен хоббиді дамыту бойынша шеберлік сабақтарын өткізу.         Арт терапиясы2-3 курс студенттері  Қазан АнықтамаПсихолог
8Отбасым – менің мерейім».Ұлттық құндылықтар студенттер көзімен. Психологиялық  тренингСауалнама1-4 курс студенттері  ҚазанАнықтамаПсихолог
9«Аутодиструктивті мінез құлықты анықтау «Қатты тәртіп көрсе бала күнінде…»БақылауI-4 курс студенттеріҚарашаХаттама ДТІЖО орынбасары, кураторлар құқық қорғау органының  қызметкерлерімен кездесу («алдын алу шаралары»)Психолог
10«Буллинг пен кибербуллинг жайлы анықтау сауалнамасы? »Бақылау Әңгімелесубарлық топ студенттеріЖелтоқсанАнықтамаПсихолог
9Үлгерімі төмен студенттерді анықтауБақылау Әңгімелесубарлық топ студенттері  ЖелтоқсанАнықтамаПсихолог
10ТҚБ студенттер тізімін анықтауБақылау әдісі Кеңес беру  Барлық студенттерЖелтоқсанАнықтамаПсихолог
11Жатақханаға қанағаттану сауалнамасы  «Кел, танысайық!».Тренинг. 1 курс.СауалнамаЖатақханада тұратын студенттергеҚыркүйек-ҚаңтарАнықтамаПсихолог тәрбиеші
12Социометрия әдісіСауалнама1 курс студенттеріне  АқпанАнықтамаПсихолог
13Арт терапиясыГрафикалық сурет3курс студенттеріне  НаурызАнықтамаПсихолог
14Кактус әдістемесіГрафикалық сурет2 курс студенттеріне  СәуірАнықтамаПсихолог
15ТҚБ  студенттерді бақылауБақылау әдісіТізімдегі студенттерМамырАнықтамаПсихолог Пән мұғ.
16Студенттердің емтихан алды қобалжуларын анықтау сауалнамасыТестЕмтихан тапсыратын топтарМамыр МаусымАнықтамаПсихолог
      Психолог
Түзету – дамыту жұмыстары  
1Студенттер арасында жағымды қарым – қатынас қалыптастырутренинг  I курс студенттері, арнайы ескертілген топтарҚыркүйек қазанХаттамапсихолог
2Студенттерді топқа бейімдеу «Кел,танысайық!».Тренинг1- курс.  Түсіндіру тренинг I курс студенттеріҚыркүйек қазанХаттамапсихолог
3Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез –құлықты түзету жұмыстарыБақылау әңгімелесу тренингБарлық студенттерЖыл бойындаАнықтамапсихолог
4Жеке студенттер және топтар арасында конфликті жағдайларыды шешу және түзету жұмыстарыКеңес беру Тренинг  Топ студенттеріЖыл бойындаХаттамапсихолог
Профилактика және психологиялық ағарту    
11-курс студенттеріне жаңа ортаға бейімделуіне көмек психологиялық қолдау  әңгімелесуI-курс студенттеріҚыркүйекАнықтамапсихолог
2« Топ ішіндегі қарым-қа. Әдептілік – әдемілік белгісі: адамгершілік негіздері».                        Тренинг.  («алдын алу шаралары»)қарым-қатынасты анықтау.Тренинг Әңгімелесу  Жалпы студенттергеқыркүйекХаттамапсихолог
3Студенттер арасында әлімжеттілік тің алдын алу«Таза сессия» акциясы: 1.         «Сыбайлас жемқорлықсыз болашақ».Құзырлы орган қызметкерлерімен кездесуКездесу сабағы» Студенттерден сауалнама алу («Саналы ұрпақ» жобасы)Топ студенттерінеҚарашаХаттамаПсихолог заңгер
4«Есте сақтаудың тиімді жолдары» студенттерге есте сақтау қабілетін арттыру жолдарынтүсіндіру  Психологиялық графикалық жаттығулар  II-курс студенттеріСәуірХаттамапсихолог
5Жасөспірімдер арасындағы зорлық – зомбылықтың алдын алу мақсатында түсіндіру жұмыстарыБақылау Кеңес беруБарлық студенттерНаурыз (қажетінше жыл бойында өткізіледі)ХаттамаПсихолог заңгер
6Ежелден ел тілегі – ер тілегі,                                                         Адал ұл ер боп туса – ел тірегі! /Б.Момышұлы/студенттердің өмірге деген құлшынысын, мақсат, ықыласын арттырутренингБарлық топ студенттерінеМамырХаттамапсихолог
 
7Жасөспірімдер арасында тәуекел топтарының алдын алу жұмыстары  Тренинг БаяндамаБарлық студенттергеЖылына  2 ретХаттама  психолог
 
  Консультация  беру   
1«Сенім поштасы»хаттар бойынша жеке кеңестерКеңес беру Әңгімелесубарлық студенттерЖыл бойыҚеңес беру журналы тіркеупсихолог
2Психологиялық қорытындыларға сәйкес жеке кеңесКеңес берубарлық студенттерЖыл бойыҚеңес беру журналы тіркеупсихолог
3Тәрбиесі қиын студенттердің орта мен мұғалімдермен қарым-қатынасын реттеуКеңес беру әңгімелесубарлық студенттерЖыл бойыҚеңес беру журналы тіркеупсихолог
4Ата-аналармен студенттің оқу процесіндегі және тәрбие жүйесіндегі мәселелерде кеңес беру «Тәртіптің ең тамаша мектебі — отбасы». Ата-аналарға арналған жиындарПсихологиялық кеңес берубарлық студенттерҚыркүйек айында Жыл бойыҚеңес беру журналы тіркеуПсихолог Әлеуметтік педагог
5Суицид – тығырықтан шығар жол емесПсихологиялық әңгімебарлық студенттерсәуірҚеңес беру журналы тіркеупсихолог
6Үлгермеуші студенттердің  сабақ үлгерімін жақсарту жұмыстарыӘңгімелесубарлық студенттерЖыл бойыҚеңес беру журналы тіркеупсихолог
7Девиантты іс-әрекеттегі оқушылармен жұмыс жасау, сабақ үлгерімін анықтауБақылау сауалнамабарлық студенттерЖыл бойыҚеңес беру журналы тіркеупсихолог
Ұйымдастыру әдістемелік жұмыс    
1Жас мамандарға педагогикалық әдіс-тәсілдерді түсіндіру, үйретуТренингЖас мамандарғақыркүйекХаттамапсихолог
2«Сабақтың түрлері» педагогикалық әдістемелік негіздер видео сабақВидео сабақПән мұғалімдеріҚазанХаттама  психолог
3Тәрбиеші ұстаздарға қарым-қатынас мәдениетін жаңарту (студентпен гуманитарлық қарым -қатынас )Тренинг Әңгімелесу Жеке кеңесТәрбиешілерҚажет деп тапқан уақыттаХаттамапсихолог
4«Кітап – сарқылмас рухани». Әдеби кейс («Оқуға құштар колледж» жобасы)1-4 курстарҚазақ тілі маманыменЖыл бойында 2 ретЭссепсихолог
5Тәрбиешілерге тренинг сабақ ТренингТәрбиеші апайларЖылына 2 рет Хаттама        психолог
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер    
1Педаго-психологтың  айлық — апталық жұмыс есебі  Маусымайлық -апталық есебіпсихолог
2Педаго-психологтың  жылдық жұмыс есебі  Маусымжылдық жұмыс есебіпсихолог

Педагог-психолог: ________________Таниркулова А.С.