ДИРЕКТОРДЫҢ ТӘРБИЕ ЖӨНІНДЕГІ ОРЫНБАСАРЫ

Калжанов Ержан Хайруллаевич
1986 жылы 14- Қыркүйекте Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы, Жібек-жолы ауылында дүниеге келген. Үйленген, 3 қыз, 1 ұлы бар.
БІЛІМІ:
1992-2003 жылдары Жібек – жолы ауылдық окуругінде «13жылдық» ауылындағы №24 Ж.Сулейменов атындағы орта мектепте білім алған.
2003 -2006— жылдар аралығында Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы Жарты төбе ауылдық округі Ынтымық ауылындағы «Убай ибн Кааб» атындағы медресені оқып бітірген.
2006-2010 жылдар аралығында Шымкент қаласындағы Оңтүстік Қазақстан Педагогокалық Университетін бітіріп « екі шет ел тілі» шет тілі бакалавр мамандығын алған.
2018-2019 жылдары Шымкент қаласындағы Аймақтық әлеуметтік инновациялық университтетін бітіріп «Педагогока және психолгия» бакалавр мамандығын алған.
ҚЫЗМЕТІ:
2010-2011 жылдар аралығында Қазақстан мұсылмандары Діни басқармасы Сарыағаш медресесі Арнайы келісім шарт негізінде Араб тілі пәні ұстазы қызметін атқарған.
2017 жылдан бастап Сарыағаш медресе колледжінде педагог-психолог қызметін атқарған
2019— жылдан бастап Сарыағаш медресе колледжінде педагог-психолог қызметінен Әдіскер қызметіне 12.02.2019 тағайындалған.
2019— жылдан бастап Сарыағаш медресе колледжінде Әдіскер қызметінен 01.10.2019 директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары қызметіне тағайындалған.
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
САРЫАҒАШ МЕДРЕСЕ КОЛЛЕДЖІ
БЕКІТЕМІН:
«Сарыағаш медресе колледжі»
директоры
«___» ____________2024 ж. ___________Д.А.Сманов
- 2024-2025 оқу жылына арналған «Бір тұтас тәрбие бағдарламасын» жүзеге асыру
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ
ЖОСПАРЫ
Мақсаты:
- қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық жауапкершілік пен патриотизм, парасаттылық пен адалдық, ар-ұждан, рухани-адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыру.
- «Бір тұтас тәрбие бағдарламасын» жүзеге асыру;
Міндеттері:
Рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу:
отанға, өз халқына, оның тарихы мен мәдениетіне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру;
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу;
адалдық, әділдік, мейірімділік, ар-ұят пен қамқорлық, қайырымдылық және басқа да адамдық қасиеттерді дамыту;
табиғатқа және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.
Азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту:
елінің жетістіктері үшін мақтаныш сезімін ұялату;
отбасы, қоғам және мемлекет алдындағы өз міндеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру;
өз құқығы мен бостандығы, сондай-ақ басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға дайын болуға баулу;
әлеуметтік маңызы бар қызметке белсенді қатысуға тәрбиелеу.
Парасаттылық пен адалдықты қалыптастыру:
басқалармен қарым-қатынаста адал әрі әділ болуға және әдептілік нормаларын ұстануға тәрбиелеу;
өз іс-әрекеттері мен сөздері үшін жауапкершілікті түсінуге тәрбиелеу;
еңбексүйгіштік пен өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру;
біреудің еңбегі мен мүлкін құрметтеуге тәрбиелеу.
Білім алушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін жағдай жасау:
әрбір білім алушыны тәрбиелеу мен оқытуда даралау мен саралау тәсілдемелерін қамтамасыз ету;
білім беру ортасында жағымды психологиялық-педагогикалық ахуал қалыптастыру;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға қолдау көрсету;
отбасын білім беру ұйымдарындағы тәрбие процесіне тарту.
Ұлттың жаңа келбетін қалыптастыратын құндылықтар жастар тәрбиесіндегі басты бағдар ретінде айқындады.
- тәуелсіздік және отаншылдық
- бірлік және ынтымақ
- әділдік және жауапкершілік
- заң және тәртіп
- еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
- жасампаздық және жаңашылдық
Тәрбие жоспарын іске асыру барысында:
- Жастар тәрбиесі ел мен жертұтастығын, ел тәуелсіздігін қадірлеуге, ар-ұят, намысты жоғары ұстауға, адалеңбекпенқызмететуге,қоғамигілігіүшіназаматтықбелсенділіктанытуға,жауапкершіліктісаналытүсінуге,салауаттық,зияткерлікқұндылықтарынанегізделгентәрбиегебасымдықберуге;
- Ел болашағы үшін маңызды буын екендіктерін сезінуіне, отбасы алдындағы парызын, Отан алдындағы борышынөтуге белсенділігін арттыруға бағытталған әлеуметтіктәжірибелермен жобаларға жастарды тартуға;
- Ұлттыңтарихисана-сезімінжаңғыртудыңмаңыздылығы,тарихитөлшежіресіндәріптеугеайырықшамәнбере отырып,халқымыздыңата-бабаданмирасболыпқалғанмұрасындәріптеу,ұлттыңкодынсақтауда жастардыңбойындағы рухтыояту,отаншылдықпенмемлекетшілдік сезімдерінарттыруға бағытталғаншаралар ұйымдастыруға;
- Отбасықұндылықтарындәріптеуге,отбасынқұруғажауапкершіліктітүсіндіругебағытталғаніс-шараларғатартуға;
- Адал еңбекті жоғары бағалауға, еңбек адамын құрметтеуге бағытталған іс-шараларға тарту, кәсіптік бағдарындұрысанықтауғақолдаукөрсетуұсынылады.
Оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасардың міндетті:
- Тәрбие процесін ұйымдастыру;
- Тәрбие жұмысының ағымдағы және перспективалық жоспарлауын ұйымдастыру;
- Тәрбие процесінің мазмұны мен өту сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асыру;
- Тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің,әлеуметтік-психологиялық қызметтерімен бөлімшелерінің жұртшылық және құқыққорғау органдарының өкілдерімен,ата-аналар қоғамдастығының,қамқоршылық кеңес өкілдерінің өзараіс-қимылын үйлестіру.
Орындалғаніс-шараларды әлеуметтік желілерде жариялау,#Біртұтас_тәрбие хештегін тегтеу
| р/с | Тәрбие жұмысының атауы | Аяқтау нысаны | Жауаптылар | Орындау мерзімі | |||
| I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету | |||||||
| 1.1 | Тәрбие жұмысының қызметін реттейтін нормативтік құжаттаманы зерделеу | Нормативтік -құқықтық база | ДТІЖО орынбасары | Тамыз | |||
| 1.2 | «Колледждегі тәрбие жұмысының нормативтік -құқықтық базасы». Әдістемелік сағат | Хаттама | ДТІЖО орынбасары | Қыркүйек | |||
| ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету | |||||||
| 2.1 | 2024-2025 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспарын жасау және бекіту | Бекітілген жұмыс жоспары | ДТІЖО орынбасары | тамыз | |||
| 2.2 | Жаңартылған «Біртұтас тәрбие бағдарламасының» аспектілерімен таныстыру. | Педагогикалық кеңес хаттамасы | ДТІЖО орынбасары | тамыз | |||
| 2.3 | Топта тәрбие жұмысының жоспарын жасау бойынша топ жетекшілеріне арналған кеңестер | Топ жетекшілердің жылдық жұмыс жоспары | ДТІЖО орынбасары, Топ жетекшілер | 02-03.09.2024 | |||
| 2.4 | Топтардың әлеуметтік құжаттардың жасалуын қадағалау | Әлеуметтік карта | Топ жетекшілері | 02.09-10.09 | |||
| 2.5 | Студенттік кеңес отырыстары | Хаттамалар | ДТІЖО орынбасары | Кесте бойынша | |||
| 2.6 | Құқық бұзушылықтың алдын алу Кеңесінің отырыстары | Хаттамалар | Кесте бойынша колледж заңгері | Кесте бойынша | |||
| ІII. Іске асыру тетіктері: іс шаралар | |||||||
| ҚЫРКҮЙЕК ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына (Мұзафар Әлімбаев) | |||||||
| 1 қыркүйек – Білім күні: 1. «Білім күні. Бейбітшілік күні!».Салтанатты шара 2. «Студенттердің құқығы мен міндеттері».1 курс студенттеріне арналған тақырыптық сағат. 3. «Адал адам. Адал еңбек. Адал табыс!». Кураторлық сағат. / 2,3,4 курс/ | Іс-шара жоспары, әдістемелік әзірлеме, әлеуметтік желілерде жариялау, хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 1 апта | ||||
| Қазақстан халқы тілдері күніне орай өткізілетін шаралар: 1. «Ана тілім – арым бұл! Кураторлық сағат. 2. «Мемлекеттік тіл – ұлт тірегі!».Педагогтерге арналған дөңгелек үстел. 3.«Тілім менің – мерейім!». Өлең оқу байқауы («Балалар кітапханасы» жобасы) | Әдістемелік әзірлеме, әлеуметтік желілерде жариялау, жұмыс материалдары | ДТІЖО орынбасары, кураторлар әдіскер, қазақ және орыс тілі пәндерінің мұғалімдері | 2 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Жанұям – қорғаным, ата—анам – тірегім! | |||||||
| Отбасы күніне арналған шаралар: 1. «Отбасы – адамзат бесігін тербеткен ұя!».Кураторлық сағат. 3. «Қыз бала – отбасының шырайы».Қыздар кеңесі. 4. «Педагогтер мен ата-аналар: шиеленістердің алдын алу жолдары».Педагогтерге арналған әдістемелік сағат. 5. «Отбасым – менің мерейім».Ұлттық құндылықтар студенттер көзімен. Психологиялық тренинг 6. «Менің отбасым – менің байлығым!».Сурет көрмесі.(Челлендж «Отбасы – тәрбиенің алтын бесігі») | Әдістемелік әзірлеме, әлеуметтік желілерде жариялау, жұмыс материалдары | ДТІЖО орынбасары, кураторлар Бөлім меңгерушілері, клуб жетекшісі, әдіскер, психолог, кітапханашы, педагог-ұйымдастырушы | 2 апта | ||||
| «Кел, танысайық!».Тренинг. 1 курс. | Әдістемелік әзірлеме, әлеуметтік желілерде жариялау, жұмыс материалдары | ДТІЖО орынбасары, кураторлар Психолог, әлеуметтік педагог | 2 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға! /Абай/ | |||||||
| Спорттық/ұлттық ойындарды ұйымдастыру. «Бақытың да – байлығың да – денсаулық», «Ұлттық ойын – ұлт қазынасы» («алдын алу шаралары») | Әлеуметтік желілерде жариялау, Спорт жарыстарының хаттамалары | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, дене шынықтыру мұғалімдері | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Еңбек — жай ғана қызмет емес, адам болмысының айнасы. /Абай/ | |||||||
| Жалпы ата-аналар жиналысы: 1. 2024-2025 оқу жылының қорытындысы және алдағы міндеттерді анықтау. 2. «Тәртіптің ең тамаша мектебі — отбасы». Ата-аналарға арналған семинар. | Хаттама | Колледж әкімшілігі, кураторлар, психолог | қыркүйек айның 02.09,2024 | ||||
| «Студенттік өмір – жарқын сәттер кезеңі». Студенттер қатарына салтанатты қабылдау шарасы («ДосболLIKE» акциясы аясында) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, жастар істері жөніндегі инспектор | 4 апта | ||||
| ҚАЗАН ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Ел—жұртымның бақыты аталатын, Сөнбесін мәңгі сенің, Отан, атың! | |||||||
| Халықаралық қарттар күніне арналған шаралар: 1. «Қарты бардың – қазынасы бар». Тәрбие сағаттары. 2. «Қарттарын қадірлеген ел ардақты». Волонтерлер акция «Қоғамға қызмет ету»: («Қамқор»жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, жастар істері жөніндегі инспектор | 1 апта | ||||
| «Ұстазыңды атаңнан да әзіз тұт!». Мұғалімдер күні қарсаңында алғашқы мұғаліміне/ сүйікті тәрбиешісіне арналған бейне хабарлама түсіру челленджі(«Шабыт» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, жастар істері жөніндегі инспектор, өзін өзі басқару ұйымдары | 1 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас! | |||||||
| «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады». Дебат. («Ұшқыр ой алаңы» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, жастар істері жөніндегі инспектор, өзін өзі басқару ұйымы | 2 апта | ||||
| «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» акциясы: колледж ауласын тазалау, («Еңбегі адал – жас өрен» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, өзін-өзі басқару ұйымы | 2 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Отанды сүю – отбасынан басталады! | |||||||
| «Медиақауіп сіздік әлемінде».Құқықтық сағат. 1-2 курстар («Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам»жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, құқықтану пәнінің оқытушысы | 3 апта | ||||
| «Тәртіпке бағынған құл болмайды». Құқық қорғау органының қызметкерлерімен кездесу | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар,құқық қорғау органының қызметкерлері | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Отаным – алтын бесігім! | |||||||
| Әдептілік – әдемілік белгісі: адамгершілік негіздері». Тренинг. («алдын алу шаралары») | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар психолог | 4 апта | ||||
| ҚАРАША ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым! | |||||||
| «Кітап – сарқылмас рухани». Әдеби кейс («Оқуға құштар колледж» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар Қазақ және орыс тілі пәндерінің мұғалімдері | 1 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Тура биде туған жоқ! | |||||||
| Халықаралық студенттер күніне орай өткізілетін шаралар: 1. Өзін өзі баскару күні; 2.«Спорт – бақытқа бастар жол». («алдын алу шаралары»)(«ДосболLIKE» акциясы аясында) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, Дене шынықтыру пән мұғалімдері | 2 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі | |||||||
| «Тапқыр болсаң озып көр». Интеллектуалды ойын. («Ұшқыр ой алаңы» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, педагог-ұйымдастырушы | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Әділетте берік болсаң аяғың таймайды! | |||||||
| «Өмірге салауатты қадам». Нарколог дәрігерлермен кездесу. («алдын алу шаралары») | Хаттама, | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, Колледж медбикесі, әлеуметтік педагог, учаскелік инспектор, Нарколог-дәрігерлер | 4 апта | ||||
| ЖЕЛТОҚСАН БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Бірлігі күшті ел озады | |||||||
| «Халық пен тіл – тамыры терең қос емен». Кураторлық сағат («Жеткіншектің Жетіжарғысы» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 1 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді | |||||||
| Халықаралық сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес күніне орай «Адалдық – адамгершілік белгісі». Дебат. («Ұшқыр ой алаңы»жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, құқықтану пәнінің оқытушысы, өзін өзі басқару ұйымы | 2 апта | ||||
| Тәуелсіздік күніне арналған шаралар: Мен өз елімді мақтан тұтамын. Кураторлық сағат«Тәуелсіздік — бастауы бар бақыттың!». Өлең оқу челленджі.«Тәуелсіздік – елімнің ерлік жолы!». Салтанатты шара. | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, педагог-ұйымдастырушы, қазақ және орыс тілі пәндер мұғалімдері | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Бірлік болмай тірлік болмас | |||||||
| «Бірлігі жоқ ел тозады».Кураторлық сағат («ДосболLIKE» акциясы аясында) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 4 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Ынтымақ – бұзылмайтын қорған | |||||||
| ҚАҢТАР ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Талап бар жерде тәртіп бар | |||||||
| «Таза сессия» акциясы: 1. «Сыбайлас жемқорлықсыз болашақ».Құзырлы орган қызметкерлерімен кездесу. «Біз жемқорлыққа қарсымыз».Кураторлық сағат.«Жемқорлыққа жол!»Студенттерден сауалнама алу («Саналы ұрпақ» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, құзырлы орган қызметкерлері, «Саналы ұрпақ» кеңсенің жетекшісі | 1 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Тәртіп – тәрбие бастауы | |||||||
| «Кітап айналымы»акциясы:буккроссинг бұрышын толықтыру және жаңарту. («Балалар кітапханасы» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, кітапханашы | 2 апта | ||||
| «Өз құқығыңды білесің бе?».Құқықтану мәселелері бойынша викторина ойыны («Ұшқыр ой алаңы» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, құқықтану пәнінің оқытушысы | 2 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Әділ заң – аспан тірегі | |||||||
| «Қауіпсіз интернет».Тақырыптық сағат. («Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды | |||||||
| «Денсаулық және мен: темекінің зияндылығы».Кураторлық сағат. | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 4 апта | ||||
| АҚПАН ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Жасампаздық – бәрімізге өнеге | |||||||
| «Қоғамдық мүлікті қорға» Вандализмге қарсы плакаттар, граффити немесе иллюстрациялар жасау.(«алдын алу шаралары») | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 1 апта | ||||
| «Жақсы мінез – сарқылмас байлық». Кураторлық сағат. («ДосболLIKE» акциясы аясында) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 1 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Шығармашыл бала – ойлы бала | |||||||
| «Сен және Заң». Дебат («Ұшқыр ой алаңы» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, құқықтану пәнінің оқытушысы, өзін өзі басқару ұйымы | 2 апта | ||||
| «Досыңа кітап сыйла».Челлендж. («Балалар кітапханасы» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, кітапханашы | 2 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Өнерлі бала өрге жүзер | |||||||
| «Өмірге салауатты қадам».. Жасөспірімдер арасында синтетикалық есірткінің (Интернет-ресурстары арқылы) таралуының алдын алу бойынша түсіндіру іс-шаралары Құқық қорғау органы қызметкерлерімен кездесу. («алдын алу шаралары») | Хаттама, | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, колледжамедбикесі, әлеуметтік педагог, құқық қорғау органы қызметкерлері | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Жаңашылдық – заман талабы | |||||||
| «Түлектердің ағаш егуі». Экочеллендж («Қамқор»жобасы) | Хаттама | Колледж әкімшілігі, кураторлар | 4 апта | ||||
| Алғыс айту күніне арналған шаралар: «Мың алғыс…». Кураторлық сағат«Туған жерім – жүрегімде!». Білім алушылардың арасынан түрлі этнос өкілдерінің құттықтау челленджі. («ДосболLIKE» акциясы аясында) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, Педагог-ұйымдастырушы | 4 апта | ||||
| НАУРЫЗ ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің…/Б.Момышұлы/ | |||||||
| «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» акциясы. Колледж ауласын тазалау («Еңбегі адал – жас өрен» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 1 апта | ||||
| «Бәрі де, Ана, бірөзіңненбасталды». Кураторлық сағат | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 1 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Ар-намыс қана тәуелсіздікке тірек бола алады | |||||||
| Наурыз мерекесіне арналған шаралар: 1. Наурыз – құт-береке бастауы!». Бауырсақ-party 2. «Ұлыстың Ұлы күні – Наурыз мейрамы!». Мерекелік шара | Сценарийлер, әлеуметтік желілерде жариялау | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Патриотизмі жоқ халық жаны жоқ тәнмен тең | |||||||
| «Бала тәрбиесі – ортақ міндет». Ата-ана сағаты («Саналы ата-ана»жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 4 апта | ||||
| СӘУІР ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Еңбек – қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап. /Абай/ | |||||||
| «Жастық шақтың жарқын бейнелері».Жайдарман байқауы («Шабыт» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, педагог-ұйымдастырушы, өзін өзі басқару ұйымы | 1 апта | ||||
| «Еңбек – қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап». Кураторлық сағат | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 2 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді. /Леонардо да Винчи/ | |||||||
| «Білім – ең мықты қару».Дебат. («Ұшқыр ой алаңы» жобасы) | Әлеуметтік желілерде жариялау | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, құқықтану пәнінің оқытушысы, өзін өзі басқару ұйымы | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі:Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар | |||||||
| «Ата-ананың тәрбиесін жүз мектеп бере алмайды».Жалпы ата-аналар жиналысы | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 4 апта | ||||
| «1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күніне» арналған«Гүлдене бер, туған жерім!».Кураторлық сағат. («ДосболLIKE» акциясы аясында) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 4 апта | ||||
| МАМЫР БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ | |||||||
| «Халықтың ерлігі ғасырлар бойы өмір сүреді! Кураторлық сағат | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 1 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі:Бірлік жоқ болса ұйым жоқ, ұйым жоқ болса күнің жоқ | |||||||
| «Ата-ананың тәрбиесі – бала мінезінің іргетасы». Ата-ана сағаты | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, психолог | 2 апта | ||||
| «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» акциясы:Колледж ауласын тазалау («Еңбегі адал – жас өрен» жобасы) | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі:Жалғанда ойлап тұрсаң бірлік керек, бірлікті ойлау үшін тірлік керек. /Төле би/ | |||||||
| «Тәртіп — тән үшін, ынтымақ – жан үшін керек» кураторлық сағат | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, психолог, | 4 апта | ||||
| «Менің сүйікті кітабым». Кітапханаквилті:жыл қорытындысын шығару | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, кітапханашы | 4 апта | ||||
| МАУСЫМ ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ | |||||||
| Аптаның дәйексөзі: Ең берік қамал – Отанға деген сүйіспеншілік | |||||||
| Мемлекеттік рәміздер – ұлттық мақтанышымыз». Кураторлық сағат | Хаттама | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, психолог | 1 апта | ||||
| «Таза сессия» акциясы: 1. «Сыбайлас жемқорлықсыз болашақ». «Біз жемқорлыққа қарсымыз».Кураторлық сағат.«Жемқорлыққа жол!»Студенттерден сауалнама алу («Саналы ұрпақ» жобасы) | Хаттама, | ДТІЖО орынбасары, кураторлар, колледж заңгері «Саналы ұрпақ» кеңсенің жетекшісі | 2 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Жасампаз халық болуымыз қажет. /Қ.К.Тоқаев/ | |||||||
| «Нашақорлық маған жат!». Құқық қорғау органы қызметкерлерімен, нарколог-дәрігерлермен кездесу (алдын алу шаралары«Өмірге салауатты қадам») | Хаттама, | ДТІЖО орынбасары, кураторлар,дәрігер-нарколог,жергілікті құзыретті орган өкілдері | 3 апта | ||||
| Аптаның дәйексөзі: Ежелден ел тілегі – ер тілегі, Адал ұл ер боп туса – ел тірегі! /Б.Момышұлы/ | |||||||
| Оқу жылының қорытындысын шығару: белсенділер мен жеңімпаздарды марапаттау | Хаттама, әлеуметтік желілерде жариялау | Колледж әкімшілігі, кураторлар | 4 апта | ||||
Диретордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары : Е. Калжанов
